tisdag 24 september 2013

Dömma tunna D8


Heeej! ^^

Claddkakan var villig att låna ut hennes spöke igen till mig :3
Från början var det tänkt att jag bara skulle fiska åt henne, men sen så var det snart dags för champs och hon sa att jag fick vara med om jag ville :3

En liten detalj... 
Det var bara FG:s Championat... 
och jag HATAR alla Firgrovetävlingar!!

Jag hatar dem för dem hatar mig.
Ingen vet varför, men det bara är så o.o

Det går verkligen åt skogen när jag kör, en gång var det så illa att jag DOG när jag råkat ut för för många "farliga fall" och hamnade vi hemstallet! o.O

~~~

Men spöket var duktigt :3

han är så fiiin *-* 
När Cladd tittar bort ska jag kidnappa honom... meheheh... >:D

...
Men iallfall, tillbaka till champs.
Det gick förvånads värt bra! O.O

Åtminstone till en början, jag låg etta och allt gick som på en dans...

MEN SEN SÅ KOMMER DEM *#@%&*&%¤#@ TUNNORNA OCH FÖRSTÖRDE ALLT D8

Vi hamnade klippsist pga dem, men spöket fann sig inte i det utan la i en extra växel och vi seglade upp för resultatlistan!
Vi hade kanske kommit tillbaka till toppen om loppet varit längre, men naaj, inte den här gången :/


Aja...
på't igen bara!

(Tack Kladd för spöklånet, han tyvärr inte fiska allt för det blev strul med datan... Sorry, kompenserar det imon om du vill ;3 )

XoXo osten som ska gå och bränna lite tunnor....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: