lördag 18 januari 2014

Don't stop now!! 8D



Ohhhh, blir lika glad varje gång man öppnar Gmailen och ser det här: *-*


Person efter person börjar prenumerera, denna bilden är bara en del av inkorgen 8''D


Don't stop!! I love you!! :**


Detta gör en så himla glad *happy scream* finns så lite som behövs för att göra mig glad, tihi x3


Passade på att skrolla igenom blogg arkivet och få lite nostalgi, haha så himla munter man va ett år tillbaka i tiden xD 2 prenumeranter och 150 visningar - Happynes xD

Läs det Här inlägget och sedan det Här så fattar ni vad jag menar xD

~~~

Klipp som jag vill ta livet av mig idag för att jag gjorde, var min största lycka på jorden då x3 Och well, målet med att nå "1000" visningar är avklarat... vad säger ni? Satsar vi på 50.000 nu?? :D

Tusen och åter tusen tack till er igen <3 För att ni valt att ta del av Nattskogens resa till tittarsiffrorna, älskar er enormt <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: