söndag 26 januari 2014

It's over!!!




IT. IS. OVER. FINALLY!!

WILD AND FREE ÄR FINITO!!! 8DD


Det finns inte ord över hur glad jag är för att det är slut!! 
Jag är så sjukt taggad till min nästa serie att jag biter naglarna av mig 8D

*tacktals mood aktiverat* 
Jag vill tacka Linn Fudge Shyforest, min editor och "manager" utan henne hade engelskan varit ... underbar x3 Jag minns tydligt när jag ringde henne för ca 9 månader sedan och det första episoden av min SSO serie låg ute... Hon skrattade så mycket att tårarna flödade och tyckte jag var den mest töntigaste personen i världen - kärlek <3 Men så smått har hon vant sig, hon stöttar (och mobbar) mig och jag är henne evigt tacksam !! :D

Jag vill oxå tacka Kladdkakan för sin medverkan :3 Eftersom jag är en solo människa och vill helst köra mitt egna race, hade jag inga större roller åt dig... Men jag uppskattar din insats enormt!! (Och Febras och Gollums med ;3) Sen vill jag tacka dig för att du tvinga Smilla att se serien med x3

~~~

Idag är det exakt ett år sedan min kanal skapades *happy* och nu får fira med sista delen av W&F :3 Man kan väl - lugnt - säga att jag utvecklats enormt och mina videor är inte stora skambomber längre :D Jag minns det första riktiga videon jag gjorde *ryser* och jag kan väl säga att jag är glad att jag fortsatt c:

Njut av sista episoden, och hoppas ni ser fram emot den kommande serien :D Den kommer bli i en helt annan genre, helt annat stuk och inget liknande finns (tror jag xD) Mer än så kommer jag inte spoila!! :3 Men Cladd och Smilla, räkna med ett info mejl ganska snart :P Jag kommer behöva bl.a. behöva eran hjälp, och ni kommer få reda på lite mer om dem roller ni kommer få spela - om ni vill ställa upp!! (Om inte knivhugger jag er -.o)

Ha det!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: