lördag 11 januari 2014

Så länge varade friden...



Jahopp, du var det slut på friden då...

~~~

Idag när jag loggar in på Cladds lille mupp för att av värka näst sista dagen som slav och göra hennes dagliga, upptäckte jag något för förfärligt... Cladd bor ju i SB vid Jorvik Stallen och det brukar vara så smidigt att ringa hem och sen göra dagliga på mindre än 10 minuter...

Så det gjorde jag idag med...


Jag ringde upp, väntade väntade medan det laddades... Men mottes jag av synen av Jorvik Stallen? Oh nej då -.-


Jag möttes av det här:

?!?!?!??!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den lilla parasiten till Kladdkaka har flyttat!!
TILL MIG!!! TT^TT

~~~

Utan att säga ngt!! :'o Jag hade kunnat baka en kaka, en välkomstkaka.. men neeeeeeej TT^TT Så nu är GÅD inte längre en fridfull plats, det är inte bara Cladd utan även en viss Smilla Pajsson som numera bor i GÅD bredvid mig. Suck. Men det är okej, stället behöver lite fart och fräs C:

Välkomna till Gåd my Friends!! <3





2 kommentarer:

Vad tänker du på sötis?? c: