tisdag 7 januari 2014

Klipp tips!!



Heeej!!

Till skillnad från resten av Sverige, har jag varit ledig från skolan >:D För det är så att våra korkade lärare lägger en studiedag direkt efter lovet... I alla fall, eftersom jag har haft (sista gången den här terminen) lite dötid så kollade jag igenom Tuben och tänkte tipsa er läsare på två klipp jag sett :3

Den första är en gullig liten saga. Älskar huvudpersonen, riktigt bra skådespelartalang och extremt snygga kläder!! Filmen kan ni relatera till, eftersom det är snöbrist i landet. Titta och njut!! (Videon hittar ni Här)

Den andra är om två sinnes sjuka idioter. Kanske det knäppaste jag sett, men rätt så rolig om man förstår poängen med den. Ni som sett och gillar Sagan om Ringen kommer gilla det här klippet :3 (Videon hittar ni Här)

Titta och njut!!
Läs vidare när ni sett dem!! c:

~~~ 



...


...


...


...


...

Den första är gjord av älskade Kladdkaka (om ni inte redan fattat det x3) som inte bara gjort en film om mig, utan även levlat upp Royale till level 15!! :'o Medan jag varit bortrest har hon levlat det sista åt mig... oändligt tacksam mot denna lilla Kladdkaka :''3

~~~

Och sen den andra Videon... är gjord av mig xD

Som sagt, ibland kan jag och Linn bli lite... eum xD
Jag var extremt flummig (socker hög) när jag kom på idén att ens göra en SSO video av låten xD Igår filmade Fudge och jag alla bitar, och idag satte jag ihop dem x3 Det är den värsta videon jag någonsin gjort - redigeringsmässigt xD Men det är Linn och Jag i ett nötskal när vi blir på flumhumör, vi blir helt knäppa x''3 

~~~

För tillfället är jag helt slut på idéer till filmer, detta var bara en film jag velat göra superlänge men som bara inte blivit av xD Ge mig inspiration, snälla!! Jag har W&F part 5 kvar, och jag vet precis vad Nästa serie ska handla om, men jag kommer göra filmer/klipp emellan - så tipsa om låtar och sad storys osv xD

Kram <3 


1 kommentar:

Vad tänker du på sötis?? c: