måndag 27 januari 2014

Flashback



Hello!

Detta är en blogg om mig och min häst Silvertear när vi spelar på Star Stable Online.
Japp detta kommer alltså bli en spel blogg :D

Jag kommer mest att försöka lägga ut filmer på Youtube, men själklart kommer jag blogga lite oxå :P (mitt användarnamn på Youtube: JennyNightforest)
Hittils har jag lagt ut ett klipp - yey! å andra sidan så började jag igår ;)

Iallafall, tack för att ni tittar ;D

//Jenny Nightforest


~~~

Jaaaaahaaaaa.....
Det var alltså såhär det såg ut, exakt såhär det såg ut för ett år sedan. Med andra ord, Jenny&Silvertear fyller 1 år idag!! :D 

Tänk er, ni har stått ut med mig (mer eller mindre..) i ett helt år!! :o Ni har fått läsa om så mycket flum, seriösa saker, allmänt skitsnack och diverse inlägg från verkligheten :3 Och allt detta finns lagrat (tillsammans med tusentals stavfel) på denna blogg cx Rotar ni tillräckligt mycket i arkivet kommer ni hitta bilder på mig, på den tiden jag såg ut såhär och inte hade den minsta mode kunskap i skallen :P


~~~

Förutom allt flams så finns även vartenda video lagrad här xI Videor som jag är så hemskt skamsen över att jag gjort... men även stolt till tusen för att jag skapat x3 Mycket har hänt på ett år, och allt finns att läsa... Jag  är djupt tacksam över att jag blivit bättre bloggare och filmskapare än för vad jag var för ett år sedan... Jag har kollat igenom arkivet lite... och konstaterat att vissa inlägg är hemska xD Men jag raderar dem inte, nej nej, dem finns kvar även om jag blir röd i ansiktet bara jag tänker på dem xD

Men iallafall, ni, mina kära läsare, är värda ett diplom :D Ett diplom för att ni har stått ut med mig i ett år, var stolta, skriv ut det och sätt upp den på din vägg eller ngt x3


Grattis grattis lilla blogg!! 
Kommer det bli ett till händelserikt år tillsammans?? :3

...

...

...

...

...

Svar: Nej. Nej det blir det inte 83

Nej, jag tänker inte sluta. MEN jag tänker sluta på blogger *kastar hatten i luften av lycka* Det är dags för stor förändring, och bloggbyte x3 För det är så att min käraste Fudge och jag ska ingå samarbete tillsammans. Fudge och jag kommer tillsammans driva en blogg, liknande Cladd och MimmiJorvikjokers. Linn jobbar för fullt på en blogg design, det har hon gjort länge och det artar sig!! :D Hon tvärvägrade låta mig sköta ngn design (smart drag ^^) mer än några bilder, så allt jobb ni kommer få se är av henne. Det kommer inte bli "blogger" (thank god) som vi kommer hålla till på, inte heller på "blogg.se" utan det blir Weebly :D 

Jag vågar inte säga ngt release datum, men förhoppningsvis runt och efter sportlovet - förhoppningsvis ;3 Jag tänker inte påskynda Fudge, bättre hon gör det ordentligt än påskyndat :P

~~~

Så så ligger det till, håll ut, snart är det över 83
Men några veckor framöver är det fortfarande Jenny&Silvertear som gäller x3

XoXo












4 kommentarer:

  1. Kommer du låta denna blogg vara kvar när du byter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja självklart!! Glömde visst skriva det haha... Nej men ja det kommer jag. "jenny&Silvertear" kommer fortfarande stå helt öppen fastän jag slutar blogga här. Jag hatar när saker man trott skulle finnas forever, stängs ner och tas bort helt. bloggen kommer få stå kvar oförändrad så man kan gå hit och få en nostalgi kick då o då c;

      Radera
  2. GRAAAATTIS :D
    Btw, hinner du ta hand om muppetsarna idag? Och kanske fiska, blir poppis idag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pållarna var redan omskötta när jag kom in, men jag fixa fisket ;3
      Btw, när du loggar in kommer du ... få en flygande överaskning x3 (Om inte smilla loggar in och förstör <.<)

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: