måndag 13 januari 2014

Kolla vad jag är duktig!! :D



Lyckas man inte på champs så gör man det i dem andra tävlingarna!! 8D

Igår hade jag smått tråkigt i väntan på klubbmötet, så då tog jag lille plutten Maniac ut en sväng för att försöka slå rekord. Ni vet tävlingen "Äpplet på Fågelskrämsåsen" i GÅD när man rider upp för åsen, tar äpplet och flyr för sitt liv nerför kullen igen. Från början hatade jag den tävlingen mer än Figge banorna (pesten) för att jag faila och fick köra om loppet minst 3 gånger innan jag lyckades. Men allt eftersom allt levlande (samt att Linn tvingar mig att köra den tävlingen bara för att hon älskar att se mig få panik när hon nästan styr in i en sömnbomb - med flit <.<) så har jag börjat gilla den tävlingen, och i dagsläget är det en utav mina favorit banor :D

 Så den banan ville jag slå rekord på, eftersom jag har haft ett lågt resultat på den efter nollställningen och jag bara kört loppet med ej full levlade hästar. Och rekord satte jag, inte bara mitt egna utan jag fick även dagens bästa placering!! 8D 


(Känn dig ägd Lova >:D)

Det håll i sig hela dagen!! Ingen puttade ner mig, och ni vet vad det innebär:



Belöning!! 8D
Hade dock för mig att det var SC man fick, men antingen har jag tagit fel eller så har det ändrats :/ Nåja, får bjuda Maniac på ett äpple bara för att han satte oss på prispallen!! 8D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: