onsdag 22 januari 2014

Hobbiten gör det igen!!



Alltså, haha xD

Minns nu lyckoruset när jag hade laddat upp den här lille saken??

(ser ni inte videon länkar jag till den Här)

...och blogga om hur tittarsiffrorna sköt i höjden på två dagar?? För att sedan bara växa och växa och nu ligger det på mer än 8000 visningar!! :o Och det fortsätter växa 8''D

Well, detta är inte ett "hurra-vad-jag-är-bra" inlägg utan det jag vill säga med detta är att jag helt klart måste göra fler videor med min vita Hobbit....

(återigen, ser ni den inte så länkar jag den Här)

För denna här saken ovan har fått mer än 400 visningar, på ca 2 veckor... Visserligen är det inte 400 visningar på 3 dagar, som med Mining Ponies - men jag klagar inte ^-^"

Ni kanske bara ser det som "400 Visningar" men för mig är det som 40.000 x3 Jag började, precis som alla andra från grunden... Jag var Inte känd i spelet, (inte för att jag är det nu heller xD Men som ni vet, det är inte det jag strävar efter heller ;3) som stor vinnare i champs, storklubbs ägare eller allmänt känd... Jag fick en spontan ide att börja blogga och göra filmer... Resan har knappt börjat men jag är överlycklig för att - i mina ögon - så många vill titta på mina videor OCH prenumerera 83

I love you, always forever 83





2 kommentarer:

  1. Mining ponies är asgrymm!!!!!!!!!!!!! Har sett den massor avgånger och gråter typ varje gång ;__; okej, kanske inte, men TYP ;)

    en sockersugen blondin...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, naaaaw <3
      Jag fick Smilla att (typ) gråta :''3

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: