torsdag 16 januari 2014

Nytt smeknamn!!



Tjooo!!

Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig riktigt gillat Tigertears smeknamn, det var lixom bara något jag snabbt kom på när jag red för att möta Cladd - typ. Så jag har funderat och funderat, på ett nytt smeknamn till henne... Jag tänker inte kalla henne kort o gott för "Tiger" för det låter som en kille OCH av privata skäl....

Jag har funderat och tänkt, fortfarande inte riktigt kommit fram till något vettigt. På grund av hennes personlighet borde hon egentligen heta "Wild Girl" eller något, men njaaa... Just Tigertear passar så bra på henne, iallfall i min mening. 

Men sen idag så satt min klasskompis och googlade runt på blommor - don't ask why - och googlade bland annat på "Tigerlilja" och det är just det som jag tänker kalla min diva till häst för.




Hade "lily" funnits som namnval till hästarna, hade jag kanske rent av döpt om henne helt. Men tillsvidare så får hon kallas för Tigerlily. Hon är söt som en blomma, men samtidigt så hopplös och envis att det borde vara olagligt... Viljan hos en Tiger, helt enkelt ;3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: