fredag 17 januari 2014

NO NO NO NO NOOOOOOO!!!!



Nej. nej. nej. nej. nej. nej!!!!!!
;___;


Jag hörde det i Global, red som en galning till platsen och mina värsta föraningar besannades....

Det ska bli en ny tävling i Gröndal


Antagligen, väldigt troligt. 

Varför jag är depp för det? För jag vill inte att det ska vara några tävlingar i den skogen :c Jag gillar att Gröndal är tät och inte ger mycket sikt, att det bara är fallna träd och en o annan stock. Muren passar bra in och trädstaketet är okej - och jag vill inte att det ska komma massa tävlingshinder där T__T Jag har älskat att man kan krypa in och gömma sig i Gröndal, att man stöter på en enstaka mupp.... Men när ett tävlingsår öppnas kommer det vara färgglada personer med levlingskläder som rusar igenom skogen i 200 knyck. Se bara Gyllenbladsskogen som exempel, hade varit mycket finare om det inte hade varit massa hinder ivägen samt levlingsgalningar i spåret....

Om det ska komma ett lopp så hoppas jag det är som Wills väderkvarnstävling, att hinderna dyker upp under loppet och försvinner sen efter när man gått imål.

Suck.

Nu är det inte säkert att det blir en tävling, men antagligen. Och om det blir en så hoppas jag att den bara är en del av skogen, inte hela. Jag gillar tävlingar, men don't tuch my forest!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: