tisdag 14 januari 2014

Varför...



Heeej!!

Okii dokii, då tänkte jag förklara en liten grej för er, mina tappra små läsare :3 Som vissa av er vet så har jag under hela jullovet gjort dagliga som en galning, varje dag. Stängt sprickor, gjort allt i SB, levlat osv... Smilla har tyckt jag varit helt rubbad, Claudia har bara suckat och Linn har idiotförklarat mig flera gånger x3

Lixom, varför har jag slitit som ett djur med att få upp rykte med allt när man knappt får något för det? Varför har jag levlat som en galning för att få upp en häst till level 15 när jag hatar att levla?

Jooooo.... Nu är jag beundrad med allt!! (Utom Observatoriet och GED Kontoret - och fisket i GÅD ;__;) Jag har slavat klart med deras dagliga och jag är friii!! Varför jag gjort detta, är för att jag hatar ryktesfaktorerna. Jag hatar dagliga, och jag vill så bara bli av med dem. Jag stod mellan två val: Att inte göra dem förrns det verkligen behövs, eller bli kvitt dem för gått. Jag valde att bli av med dem. Så medan jullovet var och jag hade mer tid vid datan så sprang jag runt som en idiot. Cladd tyckte jag var knäpp, galen - men flitig. Men Linn bara idiotförklara mig - tack för det älskling :*

Men nu när jag är beundrad med det mesta, är det så skönt *-* Nu när jag loggar in på SSO har jag inget (nästan) att göra. Alltså, ingenting jag "måste" göra. Jag Kan bara ta det lugnt, chatta med vänner eller i klubben. Köra ett lopp bara för att det är kul och inte för att jag måste. Får jag tråkigt kan jag levla en häst eller fiska, eller logga in och hjälpa Cladd eller Linn. Så det är så skönt att man bara kan ta det lugnt.

Random bild bara för fylla ut inlägget xD

Och sen det här med att jag levlat... Ni vet mycket väl hur mycket jag hatar det egentligen - och ända anledningen till att Royale är i level 15 är bara för att han Måste vara snabb i den kommande serien. Men hade det inte varit för det, hade han nog kanske varit i level 7 nu om jag haft tur xDD

Men nu har jag tagit paus från levlandet, semester!! Uttjatat och dötrist, tar bara tid. Så pållarna kommer va i sina halvlåga levlar ett tag nu xD Kan hända att jag får ett ryck och kör en häst då o då, men antagligen inte 83

Share the news!! Min lathet är tillbaka 8D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: