fredag 23 augusti 2013

Den är klar!


Äntligen är jag klar med min video! x_x

Jag har jobbat hela kvällen, jag är aztrött och vill bara sova... jag har ingen aning om hur resultatet är, jag hoppas det är bra xD


Men jag är faktiskt - förutom slutet - väldigt nöjd med filmen xP 

Jag vet att slutet är väldigt kort och snabbt, man kanske inte hinner riktigt med, men sorry... ni får ta det för vad det är xD

~~~

Hoppas ni gillar den, min lilla video jag jobbat arslet av mig för xD
Se, gilla, kommentera, favortitmarkera... gör rubbet - och jag kommer avguda dig för resten av ditt liv xP

Nej, men allvar, jag hoppas ni gillar den ;)

(Jag försökte lägga in direktlänk, men det dissar mig, ni får gå in på min Youtubesida och kolla stället xD)

~~~

Nej nu ska jag logga in och säga godnatt till hästarna och huvudkaraktären själv, Smokey.
Sen bär det av mot sängen, adios! ;D



1 kommentar:

  1. Men va? :o
    Okej då ^-^
    Men alltså, till din redigerade bild, prova gör allt på samma sätt igen, bara det att du flyttar bak huvudet, så att det inte sitter så långt framme på halsen? Och sen kan du använda dig av "utsmetningsverktyget" för att fixa manen ;) Ge inte upp, övning ger färdighet <3

    söndag, augusti 25, 2013

    (kommenterar här eftersom den andra saken med "bevisa att du inte är en robot" dummar sig :/

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: