söndag 18 augusti 2013

Tack Cladd!


Oj oj, har så mycket i huvudet att blogga om, jag vet inte vart jag ska börja xD
Förmodligen kommer inte ens hälften komma ut... suck xD
~~~

Men iallfall...

För ett tag sen så vann jag en tävling som Claddkakan hade på sin blogg :3
Första priset var en bild hon skulle redigera c8
~~~

Och jag bara älskar den *-*

Cladd kallar bilden för "Osten Regnar Bort" xD


Maniac har aldrig sett så smexig ut c8

~~~
Ni borde kolla in Claddis blogg, hon har ett ryck just nu och gör en massa Photoshopade bilder :3

Tack iallafall Claddis! :D
~~~

Själv försöker jag nu skaffa ett Photoshop program - det går sådär, min data bara hänger sig hela tiden x_x
Så tills allt ordnar sig för det bli hederliga Pixlr :P
Enligt mig är det ett bra program, lätt att använda och så... Det som är surt där är att man inte kan flytta kroppsdelar och sånt, "bara" lägga till effekter osv ;D
~~~


Jaja, det ordnar sig xP

Än en gång, tack Claddis! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: