torsdag 29 augusti 2013

Smått o gott...



Tänkte bara tipsa om ett klipp nu ;D

~~~ 

För några dagar sen så chatta jag med Kiwi och fick veta att hon försökte filma med sina vänner, men hennes bandicam dissade henne, så som en äkta man som älskar sin fru, så ställde jag upp som kameraman... :3

MEN

Att filma och sen redigera så att man själv inte syns - det är inte lätt!
Åtminstone inte med WMM som program - allt blir suddigt ._.

Men jag gjorde mitt bästa, det blev sådär (katastrof grafik) i min mening xD

Aja, döm själva, klippet ligger på Kiwis kanal, titta och berätta vad du tycker ;)

~~~

Sen såg jag att Mining Ponies fått över 200 visningar nu *-*
Thaaaaank youuuuuuu!!! <33


1 kommentar:

  1. DET VAR JÄTTENAJS :D :D :D ME LOVE IT :D
    (Kiwi letade efter dig igår btw)

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: