fredag 9 augusti 2013

Osten drar på semester...


Haaaaaaaaaallo!! 8P

Ledsen att behöva säga det, men nu blir det tyst från mig i en vecka igen 8D
För jaaaaaaag, drar på semester!! c8
Sista rycket innan skolan börjar, ciao ciao!

(Bilden är sämst redigerad, jag vet xD)

Nu är det ingen paradis ö jag ska till då, men jaja xD

Men men, jag ska inte bara slappa ;P

Jag kommer sitta och skriva KLART Berättelsen om Silvertear under veckans alla resor. Den.Ska. Bli. Klar. NU!! OwO

Och för er andra som undrar, nu är det inte långt kvar till Wild and Free part 4 (sista delen!) jag ska redigera lite nu under kvällens lopp, jag tror inte jag kommer hinna lägga upp den, men man vet aldrig ;)
Iallafall, nu är det inte lång tid kvar på både W&F och Berättelsen om Silvertear ;D

Ha det! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: