måndag 19 augusti 2013

Kiwi x Ost




Igår äntligen gifte jag mig med Kiwi :')

~~~

Vi gjorde det aldrig förut, det blev strul irl för Kiwi och flera av dem bjudna kunde inte komma och bla bla...

Men så igår så gifte jag mig med Kiwi!! =D

Ida Friendside var en awesome präst :3

Ni gäster behöver inte vara oroliga för att vi inte bjöd er eller att ni missade det, Kiwi och jag hade en helt privat ceremoni, bara hon och jag och våran präst. Vi hade det bara så att vi äntligen kunde förklara oss gifta c':

~~~

Men var lugna, vi ska ha ett officiellt bröllop med en massa gäster och efterfest och allt sådant, så ni som vill på gästlistan ska få en chans att se bröllopet c;

Vi återkommer när vi ska ha ceremonin, tid och datum kommer meddelas i god tid före ;D

~~~

Kiwi och jag gick sedan efter vigseln och tog det traditionella bröllopsfotot, och här är det :)



 Vi är nu förklarade, Jenny Skyforest och Britney Nightpaw!


Vi slog ihop våra efternamn lite xD

Men nu äntligen är det förklarat. 

Osten x Kiwi, tills döden skiljer oss åt! :'3

~~~


Ha det mina vänner!

Kram den nygifta osten :3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: