måndag 26 augusti 2013

Älskar er Youtube!



Jag är rörd, överlycklig och i 7 himlen just nu :')

Ni minns - garanterat - filmen Mining Ponies jag la upp för två dagar sen.... Jag har redan fått över hundra visningar - tack vare er :'D




Jag vill bara säga tack, tack, taaaaaaaack!!

Jag älskar er!!

~~~
Det betyder jätte mycker för mig, jag vet att ni tänker "Men hallå, det är ju bara 100 visningar. Tagga ner!" MEN för mig känns det som om jag har vunnit en oscar för bästa film eller ngt :P

FÖR, det är väldigt få filmer jag har över 100 visningar, visst jag har några - men dom har ändå legat ute i typ ett halvår. Ta tex Cray Button, den har legat ute i över en månad, och har... knappt runt 50 visningar...

Så ni fattar mitt lyckorus när jag ser att Mining Ponies sjuter i höjd på min - lilla - visningsmätare?? På två dagar?? xD

~~~
Men det var inte det jag ville säga, det jag ville säga var:

TACK FÖR ATT NI PRENUMERERAR OCH KOLLAR PÅ MINA (amatör) FILMER 8D

Älskar er jätte mycket för att ni vill tillhöra Nattskogs familjen <3 x'D













3 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska göra en till film med ponnyerna
    För "Mini ponnies" var jättebra XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :D
      Jag ska ha det i bakhuvudet till nästa gång jag ska göra en film/serie :3
      Jätteglad att du gilla ;)

      Radera
  2. Hejsan!
    Kollade nyss ditt videoklipp, såg att den hade 200 visningar nu.

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: