söndag 25 augusti 2013

Okej...



Okej, nu är det dags att... *svälj* öppna CS2...

Jag slapp undan i fredags, då jag jobbade med Filmen istället, men nu har jag inga undanflykter...

Det är dags...

Dags för...

Att inse...

Att jag suger på fotoredigeringen xP

Men som jag lovat... jag ska lägga upp den första bilden jag redigerat, hur dålig den än blir... xD

Till er som velat att jag ska redigera en bild i CS2.... förvänta er inget fantastiskt mästerverk... okej?? xD

Plus att det kan ta lite tid... sorry x_x

Men men, nu ska jag börja... önska mig lycka till - det kan behövas xD


2 kommentarer:

  1. Men Ostis <3
    Bara att be om hjälp, så hjälper jag gärna till ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maha... du kan hjälpa mig... med allt xD
      Nej men, ge gärna tips ;D

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: