onsdag 28 augusti 2013

Nä....



Alltså...

Ja, jag är jätteglad att huvudhistorien fortsätter idag... men jag hatar att det är så mycket folk där samtidigt ;_;

Var är Alex???

Uppdrag? JAAAA!!
Människor? NEEEJ!!



För jag menar, hur kul är det att fortsätta huvudberättelsen, när man säkert kommer få se massa filmsnuttar och kan filma en massa bra material - men så är det miljontals smurfar och muppar  vägen??

Och jag skyller inte på någon, jag menar, alla har ju rätt att spela!

Men det är så jobbig när man ignorerar alla, för att få en bra filmsnutt, men så kommer det fler och fler hela tiden och innan man vet ordet av är ignorerings listan full! (Jag tömmer alltid den listan sen ;P)

Så näää, Jenny ger upp- jag gjorde tre saker, sen logga jag ut. 

Adios Amigos...


Jag får fortsätta imorgon, förhoppningsvis har det lugnat ner ser lite ;)


Men avslöja inget! Jag vill inget veta xD




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: