onsdag 21 augusti 2013

Photoshop CS2!



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 

Nu äntligen funkar det!! 8D

Photoshop CS2!


Jag vet att  det definitivt inte är den bästa versionen, och inte nyaste, men so what! 
Jag har ett Photoshop program! c8 

*Stolt ego Ost aktiverad* 

~~~
Men som sagt, eftersom jag är totalt IT handikappad, så fick min underbara bästis Linn S hjälpa mig, båda i att installera och hålla en grundkurs i hur man ska göra xD

Stort tack för ditt tålamod gumman <3

~~~
Ville bara dela med mig av - för mig - glada nyheten. Nu ska jag bara lära mig att redigera snyggt och stilfullt.

*Mörk berättarröst aktiverad* 
Det kommer ta tid, kanske månader, kanske år... men en dag... så kommer det... att... bli... fantastiska bilder!! *-*

~~~
Förmodligen kommer jag sitta hela dan imon, efter Skolan och stallet irl, framför datan och försöka lära mig programmet :3

Jag ska lägga upp den första bilden jag redigerat, lovar - hur ful och failad den än kommer bli xD

Kram eran Ost :P


2 kommentarer:

  1. Har du börjat redigera bilden som jag skickade till dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Jag har svarat dig också!
      Kolla din mejl ;)
      Hör av dig om du inte har fått ngt :P
      Kram :3

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: