torsdag 29 augusti 2013

JAA!!!!!



Dommedagen är här...
Världen kommer gå under...
Silvergale står i lågor...
Familjer och djur splitras från varandra...
Mardrömsvarelser härjar...
Alex kämpar till bristningsgränsen....
Allt hänger på mig och Silver, vi kan rädda världen....

MEN JAG SKA TILL MOORLAND OCH TRÄFFA MIN IRL BÄSTIS!! 8D

Äh, jag kan rädda världen i morgon istället c8


För idag - äntligen - fick hon sin skoldator... och den orkar spela upp Star Stable Online 8DD

Äntligen äntligen äntligen! 8D
Vem bryr sig om Ganork kommer lös? 
Jag har väntat i 1000 år på den här dagen 8D
Äntligen kan vi förpesta livet för alla andra spelare - tillsammans!

~~~~

Vi hade stämt träff vid "nån stans i Fort Pinta" ...
Men det visade sig lite svårare att hitta henne än så...
Och eftersom vi inte var vänner sen innan så kunde jag inte skrika på henne i chatten, så istället fick man göra på det gamla hederliga sättet: Fråga folk och leta som en blådåre!!


Okej, bara att börja!









Moorland har aldrig känts så stort som nu...

Men nej... 
30 min senare och inget spår av vare sig Linn eller Em-tear...

~~~~ 

Men tillslut så:

Linn hade på sig sin "camouflage tröja" eftersom det senare visade sig att hon höll till i buskar...



 Men den lille... musslan vägrade nöja sig där... 
Den fulingen sprang ifrån mig hela tiden!!

SPRING HÄST!
SPRIIIIIIING!


Hal som en ål!
Man fick inte tag i henne o.o

Inte ens hjälpte det att sitta av och jaga henne själv...


Tur att hennes häst, Emeraldtear inte är lika energifull...


Jag tror Em håller med... mehheheheh

Men men... Tillslut fick hon ge sig, hon blev infångad och vi kunde äntligen bli officiellt vänner!



Äntligen äntligen...

~~~~

Sååå, nu ska vi försöka få min lilla mupp att bli SR så hon kan terrorisera resten av SSO världen, istället för bara Moorland... xD 

Dem närmsta dagarna lär bli... spännande ^^

Bjuder på en bild på oss två, sen måste jag gå ;)







2 kommentarer:

  1. Jag vet att jag är bäst ^-^)/

    SvaraRadera
    Svar
    1. .....
      Tur att min kondition är bättre i spelet än irl ;)

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: