söndag 25 augusti 2013

LÖL...




Jaha....

Då är det dags att avslöja resultatet... 
Ca 1½ timme har det tagit (jag fick börja om några gånger....) för mig att göra alstret...

Jag är inte ett dugg stolt över detta, dock har jag börjat förstå liiiiiite hur programet fungerar...

men aja.... här är det, före och efter:

Före...


Efter...


Eummm...... ja... xD

Jag böjde nacken lite.... hade velat få frambenet högre, men jag ORKADE inte xD Maniac blev väldigt... biffig i överhalsen, eller vad säger ni?? xD 
(Snälla jag ber, zooma inte in på öronen...)

Aja, man kan ju inte förvänta sig perfekt resultat första gången, eller hur? xD

Bara att öva ;)

~~~


TILL ER SOM SKICKAT BILDER TILL MIG:

Jag är jätte glad att några av er läsare har gjort det, men jag inser min kunskaps brist.
Jag ska försöka redigera som ni ville, men ni kanske borde vända er till någon som kan det bättre, tills vidare iallafall ;/

Kladdkakan är awesome på att redigera bilder (säg inte emot Claddis för det är du :P) Hon redigerar gärna bilder, mejla henne före mig ;)

Kladdkakans mejl: jorvikjokers@hotmail.se





Kram Osten Nightforest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: