fredag 7 februari 2014

10 random saker....



....ni (kanske) inte visste om mig:

  1. Min favoritfärg är lila och/eller havsblå
  2. Jag är ett stort fan av Celtic musik, bästa låten hittills är helt klart Denna!
  3. Min drömbil är en Aston Martin DBS, platina färgad - wrooom!
  4. Jag hatar att läsa/spela om kärlek men gillar att läsa/spela om action och drama
  5. Jag spelar och avgudar Sims 3!
  6. Jag är inte mycket för smink, men har blivit en parfym narkoman.
  7. Jag älskar att fotografera och har en systemkamera.
  8. Marvel och superhjältar var en stor del av min barndom
  9. Jag läser SSO bloggar varje dag
  10. Fazers mjölkchoklad är den godaste som finns!

5 random saker jag stör mig på:

  1. Kändiskap i SSO
  2. Meningslösa bråk o konflikter
  3. Hur människan skapat världen (Djuuuupt, men sant)
  4. Att Newbies behandlas som skit.
  5. att min dator inte godkänner mina pc spel  -.-


5 random saker jag älskar:

  1. Mina vänner! (Irl och nätkompisar!! :D)
  2. Vegas Pro 12 *-* (Och föräldrarna som gav mig det... xD)
  3. Fazer mjölkchoklad 8D
  4. Hästar i lvl 15...
  5. Ni som läser min blogg! :D


5 random saker jag gillar mindre med mig själv:

  1. Att jag är en pessimist <.<
  2. När det går dåligt vill jag bara lägga mig ner o dö
  3. Att jag skriver långsamt.
  4. Att jag är allergisk mot Kiwi (jag älskar grön kiwi ;_;)
  5. När jag är hemma hos Linn blir jag världens klumpigaste person och förstör allt i min väg... Bokstavligt talat xD 


5 random saker jag gillar med mig själv


  1. Att jag skapa Mining Ponies (skryt c8)
  2. Min passion för hästar o djur
  3. Att jag har utvecklats enormt med att skapa filmer
  4. Att jag börja spela SSO och fått underbara vänner!
  5. Att jag har världens bästa matvara vid min sida, Fudge! :D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: