fredag 14 februari 2014

God evning my friends...



Hello!!

Sent igår kväll landade Norwegians flygplan på Kastrups flygplats i Danmark, varpå därefter åkte vi tåg från Köpenhamn till Malmö, hämtade bilen och åkte dem 2½ timmarna hem... Men nu är eran Ost hemma :3

~~~

Jag hälsar med ett litet kort, glad alla <3 dag på er!! :3

"Love what you do, and do it well"

Jag är tillbaka från mina dagar i London, en underbar resa och jag ville knappt åka hem xD Fullkomligen älskar London och britterna, skulle kunna lyssna på deras dialekt en hel dag 8D Oh, England in my heart... Skulle lätt kunna bo där *-* Nej gud, skulle kunna berätta om min resa och kärlek till landet over and over again... Men jag tror inte ni orkar lyssna xD Kommer nog lägga upp lite bilder... Men inte alla, tog över 700 st från stan... eh xD Men om ni vill och orkar, kan jag (försöka) berätta lite kort om vad vi gjort o sett!! :3

~~~

Ovan ser ni min lilla "alla <3 dag" outfit, gillade inte klänningarna eller utrustningen, men tunikan var helt okej :D

Ha det så trevligt ikväll, bloggar mer imon!! :3

Kraaaaaaaaam <3


    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: