tisdag 4 februari 2014

Det som inte fick hända...



En dag bort från hästön, längtar enormt efter uppdateringen *-* Men som ni vet så var mitt nästa hästinköp tänkt att vara Apalosan, men så kom en ponny emellan... Och då tänker ni säkert, att nästa häst Jenny köper, blir den gråa Apalosan? 

Well, det tänkte jag oxå... men sen kan det råka ha blivit så att jag liksom har typ... blivit kär i en annan häst x3

alltså gud *-*

Jag vet inte varför, men har börjat gilla denna hästen så sjukt mycket <.< Jag är inte säker på att jag vill ha den andra längre, eller jo.. kanske... xD

Alltså, detta är i-landsproblem på hög nivå ._."

Men det blir inge mer hästinköp på ett tag, sa börja köpa mer kläder :3 Sen får vi se vilka nästa hästar som anländer på ön, mitt "problem" kanske löser sig med att jag köper en annan xD¨

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: