torsdag 6 februari 2014

Idag har jag...



...gjort en hel del saker!! :D Jag har:

  • Avlidit och dött i min förkylning
  • Återuppstått som Cladds gubbe
  • Fått upp Febra till lvl 12 eftersom Cladd hade mer eller mindre ångest för att hon inte skulle hinna tills att våran tävling skulle börja...
  • Gjort alla sprickor för dagen åt henne
  • Gjort alla dagliga i SB åt henne
  • Tagit hand om alla hennes hästar
  • Satt ihop en väldigt röd outfit till henne med Ponken :3 
  • Sedan dog jag igen
  • Återuppstod som en Fudge
  • Tog hand om Fudges hästar
  • Körde några lopp med Goldie
  • Blev överkörd av en skördetröska
  • Dog - igen
  • Återuppstod - igen - som en Ost
  • Tagit hand om mina hästar
  • Träffat en ny kompis
  • Tävlat med kompisen
  • Fiskat
  • Gjort dagliga
  • Filmat till en trailer
  • Konstaterat att mitt "S" på tangentbordet inte fungerar ibland
  • Tog på mig en gammal outfit med Tigertear och ridit till FG :P


Och allt detta gjorde jag frivilligt, I was bored :3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: