fredag 7 februari 2014

Attention please!



Hellooooooo!! :D

Jooo, då var det ju så att jag har sportlov nu kommande vecka 7 (rim 8D) och som jag nämnt lite löst så kommer jag åka iväg på en kort semester :D Igen?!! Tänker ni säkert, jag vet att det säkert låter som att jag reser hela tiden, men så är det inte x3 Det är första gången jag kommer åka utomlands på flera år O.o (Finland o Norge gill inte. Finland besöker vi mer eller mindre hela tiden i och med att halva min släckt bor där. Och Norge eftersom jag bo Fudge åker dit flera gånger varje år (åtminstone Linn) tillsammans, eller så åker hela familjen till Norge för att åka skidor ;3)  

Iallfall. Jag kommer åka nu på söndag, och kommer hem sent på torsdag kväll, det är jag mamsen o pappsen som åker till inget annat än:

(Inte min bild)

London 8D

Jag bara älskar England!! Hela Storbritannien med 8D Språket är mitt favorit, har aldrig haft några större problem med engelska (förutom stavningen dåe... eh) och jag gillar det! :D

Innan, när jag var en liiiiten plutt, så reste vi väldigt mycket till England o Skottland. Men jag har aldrig varit i just London c8 Ska bli superdunder kul att besöka Hazzans hemland (han är New Forest, remember?) och även Lukes o Maniacs födelseland c:

Får se om jag tvingar Kladd att ta hand om hästarna eller om jag skaffar stallhjälp ^^ 

Kraaaaaamar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: