söndag 16 februari 2014

Jag har blivit ett Gyllene Träd 8D



Det blev inget med Pixel Warriors... Klubben lades ner knappt en vecka efter jag gått med, verkar vara poppis att lägga ner klubbar just nu... haha ._.

Istället för att försöka gå med i någon större, halvstor klubb så gick jag med i Golden Trees :3

Kladdkakan är ägare, och jag är klubbledare c: Det är en liten vänskapsklubb som just nu består av mig, Cladd, Smilla, Mimmi och Fudge. Vi hade vårat första möte igår, och vi har beslutat att ta in fler medlemmar och göra klubben mellanstor, mysig och flummig!! :D


Alla är välkomna till Golden Trees. Kvittar vilken level, men det underlättar om du är SR och har tillgång till SB och GÅD. Det är en klubb utan eventkrav, dvs att du måste komma på flera event varje vecka, det ända kravet är att du kommer på åtminstone 3 i månaden c; Det är fritt som medlem att själv ha event, du behöver inte vara klubbledare eller ridlärare :3

En flummig, mysklubb helt enkelt :D

Just nu söker vi medlemmar, om du är nyfiken och kan tänka dig att gå med och lära känna mig, kladdkakan m.fl. bättre, så hör av dig till mig eller Kladdkakan på SSO :D 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: