torsdag 6 februari 2014

Min dag i FG :D



Tjo!! :D

Efter hela den långa listan av saker jag gjort (som ni kanske lästa i förr förra inlägget) så stack jag och Tigertear till Figge :3


Först när vi kom dit så hjälpte jag Andy mormor (eller var det farmor?? O.o) med pannkakssmeten, sedan blev jag så sugen på fika själv så jag tog in på Mor Annas Konditori :3 


Efter det gick jag till Figges skönhetssalong för att bli lite ompysslad ^^ Gav håret ett nytt lagar med svart färg, blev väldigt mjukt och härligt 8D 



Sen var det Tigertears tur att bli lite ompysslad. Tog henne till skötarbordet (eller vad det nu kallas) och ryckte hennes slitna toppar, samt tvättade svansen i väldoftande bubbel och kammade ut den :3 


Sedan var det bara att skritta hem igen, båda två lite extra fina i håret ^^


Kram!! :*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: