lördag 22 februari 2014

Wööp wööp!!



Jamen då kan ni gissa vad etta inlägget ska handla om då c:

~~~

Till att börja med kan vi ju med att ta en titt på klockan. den var 07:04 när jag satte mig vid min data, ja en lördag, klockan 7 x_x Egentligen hade jag tänkt sova till typ, 8, 9, men då läser man på Kladdkakans blogg att hon tänker gå upp 8,  för att vinna över mig!!

Och det går ju inte c:

Så uppe med tuppen (vakna faktiskt 6, men låg och dog i ängen till 7 c;) och in på sso och levla :3


När klockan var halv ungefär, hade jag bara ett lopp kvar i ML c:



Jag var livrädd för att få fatal, men icke sa Nicke c:



Resten är ju historia cx


~~~

Såååå, kalla mig dålig vinnare om drar nytta av att kladdkakan avslöjar när hon ska gå upp (men hon kom precis in lagom för att se mig va i mål c8 Halv åtta, en halvtimme tidigare än sagt, fy fy ^^) men jag är en ärlig - och trött - vinnare. Detta skedda klockan 7, inget mixter med klockan 8D

Så var jag så desperat att kasta bort min sovmorgon för att vinna över kladdkakan?? Faktist inte, jag är mer desperat för att bli beundrad med fiket xD Men att vinna och få Luke en level högre, det är ju bara en bonus c;

Såååå, hälsa artigt på mitt fiskespö Cladd, ni lär få en lång och underbar tid tillsammans c: Beundrad innan påsk tack 8D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: