tisdag 4 februari 2014

Buggar...



Heeej!! :D

Mår mycket bättre nu, är nästan helt frisk :3

Men det jag ville visa nu är tre buggar, två helt nya för mig xD Buggar är ju mer eller mindre vardagsmat i spelet, men dem här kanske ni inte sett förut...



Den första var när jag levla med Tigerlily i figge x3 Staketet bara försvann, mitt under loppet O.o Spriiing fåren, ni är fria :D


Den andra var när jag fiska (med fawo mössan <3) flötet satt inte ihop med linan O.o Lätt förvirrande när man skulle dra upp sin fångst O.o 

Men den sista buggen är ju bara för irriterande -.-"


Jag är ju först D: Jag vet att det är en bugg, egentligen är Emilia först men datorn snappar inte upp det ._.

Bara sjukt irriterande, hoppas det kan fixas :/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: