måndag 3 februari 2014

x.x



Ligger hemma och dör i min säng för tillfället xP
Min näsa, mina bihålor, min hals och mitt huvud tar livet av mig x.x

Är med andra ord sjuk. Förkyld och snuvig xc

Random Pic no52 cx

Så det blir hemma för mig idag, kanske imorgon oxå... vi får se c:

Btw, gjorde klart en Vid igår :3 Är rätt så nöjd med den, det är jag i ett samarbete med Sofie Wolfdown. Har dock ingen aning om varför den är lite suddig, samma inställningar jag haft på dem senaste videorna som har varit "klockrena" haha... men kollar ni på mobiler eller på surfplattor, blir det samma kvalité som på Vegas O.o

Aja, you find it Here! :D    

~~~

Apropå WR ska jag fatta mig kort. 
Orkar ni inte läsa så kan ni sluta göra det nu ;3 Iallafall, jag har tänkt lite på det och kommit fram till att det kanske var "bäst" såhär... iallfall för mig. Jag var liksom "klar" med WR, det var en underbar tid och jag är tacksam till tusen mot Cladd för att hon drog in mig till vatten rosorna. Hade klubben funnits kvar hade jag nog lämnat bara om några veckor, inte för att jag inte trivdes utan för att jag var "klar". WR är ett avslutat kapitel i en bok, nu ska jag välja nya böcker!! :3
Jag önskar dock att slutet på WR tiden kunde ha varit bättre, och roligare. Att dem inte bara upplöste och sen var det inget mer med det, men jaja... 

Jag kommer inte radera mina ros vänner från vänlistan. Jag kommer hålla kontakten, åtminstone försöka ;3 Jag har fått flera nya vänner, jag älskar er <3 Men för tillfället kommer jag inte gå med i ngn ny klubb. Jag är klubblös, och vill vara det ett tag nu. Lova försöker dra in mig i PW men jag ska se vart Cladd ska gå. Jag trivs så himla bra i hennes sällskap i en klubb, så risken är att jag hänger med henne ^-^ Sorry Lova ;3
  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: