fredag 21 februari 2014

Vad ska Jenny göra i helgen då?? c:



Halloj mina små vänner :D

Tänkte berätta vad jag tänker hitta på i helgen, kan varna för lite dålig bloggning c;

Men nu i helgen ska jag (förutom att vinna över Kladd i våran tävling ^^) skriva och fota som en blådåre. För nu måste jag och Linn köra sista rycket med våran blogg. Det är inte bara henne vi kan skylla på att det inte blir av (även om det är extremt lockande ^^) för hälften av jobbet ska jag göra xD Skriva infon osv... Så det ska jag göra, skriva, fota, skriva, redigera...

Linns och min slogan bild c:

Sen har jag blivit helt knäpp i en låt, jag lyssnar på den om och om igen, så den ska jag göra en enkel musik video av. Enkel, lugn, vacker... Bara fokus på låten och texten för ååååh *-*

Men vilken låt det är får ni veta sen ^^  Sen fyller pappa år imorgon, så får baka hans favorit kaka - banankaka - och vara lite social med honom (dvs titta på TV och diskutera filosofi *LöL* x3)

Stay awesome!! :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: