lördag 15 februari 2014

The war has begun...



God mörgön på er!! :P

Som ni så väl vet, så började min och Kladdkakans tävling igår >:3
Försten till lvl 15 med sitt sto! :D

Igår (fredag) började jag mitt levlande, och jag ska fortsätta nu :3 Men, så får jag veta att Kladd har tjuvstartat <.< Medan jag var i London hade hon "råkat läsa fel" och börjat levla i 2 dagar... jahaja... Som kompensation är hon "avstängd" tills på söndag :P

Men geez... Vad har jag gett mig in på?? Om jag räknat rätt och levlar varje dag... så borde hon bli fulltränad på fredag... Men jag har skola och Kladd har sportlov ._." Och sen vet jag inte om jag kommer hinna levla på tisdag, ondag o torsdag... ahhh! Dx

Men jaja, får väl hoppas att henne data dör för en dag eller ngt :3 Men förutom att levla så jobbar jag på Trailern till min nya serie!! :D Lovade att släppa den när jag kommit hem, bara lite mix mojs kvar, sen så!! :D Are you excited?? 

Share the news! The level-war has begun!! >8D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: