lördag 15 februari 2014

Hälsningar från paradiset



Heeej!! :3

Gick till postkontoret för att hämta min post jag inte hämtat på några dagar, nu när jag varit bortrest. Bland räkningar på stallhyra och hovslagare, samt diverse reklam på special erbjudande på några Café, låg två vykort. Personalen på ön hade varit så snälla att dem tagit en bild på Luke o Silver, samt skickat dem med varma hälsningar till mig!



Oh vad jag saknar dem!!
Skönt att höra från dem alla, Maniac mår bra och hans ben läker fint. Luke har fått en semesterkompis och Silver frossar på ön äpplen o kokosnötter (o.o) 

Visst är det skönt att höra att dem mår bra, men jag saknar dem!! :/ Det är inte samma grej att komma in i stallet utan dem kungliga 3... Dem 3 musketörerna... Mina 3 hjältar... Visst har det varit skönt att ha mindre hästar att motionera, men nu får dem komma hem!! Ordnat med transport, kusarna får komma hem på söndag!! :3

Kraaam!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: