tisdag 4 februari 2014

Shopping!!



Hey!! :D

På lördag smäller det, då blir det storshopping 8D 
Jag är så nojig med mina sc, vill bara spara och spara.. men sen använder jag dem inte haha x3  Men nu har jag spanat in flera grejer jag vill ha, är totalt urkär i dem senaste stövlarna *-* I början var jag skeptisk mot dem, men sen tvinga jag på mig dem gröna stövlarna  man fick i senaste uppdragen, och Jenny dör cx totalt älskar baksidan *-* Så minst ett par sådana blir det, och sen lite till hästarna :D

   
Men storshopping eller bara shopping blir det beroende på om hästön kommer osta sc. Det har spekulerats en hel del om detta, själv hoppas jag det kommer vara gratis <.<  Gratis är gott som man säger cx

Men vi får vänta o se, ha det!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: