söndag 2 februari 2014

Inga ord...



...om jag ska vara ärlig vet jag inte hur jag ska uttrycka mig om detta. Jag kan skriva att jag är arg och förbannad, jag kan säga att jag är ledsen, att jag är besviken och skamsen... Men egentligen så kvittar det, för faktum kvarstår; Water Roses ska läggas ner. 

Vet varför, men varken Amanda, Lily har skrivit något på sina bloggar, och likadant så ser det ut som vanligt på WR bloggen... Men det är sant, klockan 18.00 finns inte min familj kvar. 



~~~

Jag tänker inte gå in på hur jag känner, eller vad jag tycker. Sen kanske men inte nu. Istället ska jag ägna tiden som är kvar med att minnas och hoppas att WR kommer vara kvar imorgon, när jag loggar in. 

~~~

En vis person (ingen aning om vem dock) sa att det alltid finns en låt som passar in för stunden man är i och känner. Och just kan jag väl inte säga annat än att denna låten passar in perfekt...

(Ser ni inte så länkar jag Här)  

Värt att läsa, är på Kladds blogg. 
Till alla rosor: Va starka, ge er inte utan kamp. Vi försvinner inte, vi kommer kanske gå skilda vägar, men alltid finnas i varandras rosa ros hjärtan <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: