tisdag 25 februari 2014

POF!!



Heeeej!! :D

Puh, överlevde muntliga NP ^-^" 
Va inte ett dugg farligt, mitt tips till er som ska göra: NP är så överskattat. Det är inte ens i närheten så "blodigt svårt" som alla lärare äger. Har du bara hängt med på lektionerna och har minst ett E kommer du klara dig c:

~~~

Men det va inte det jag skulle prata om :D
Utan, varje Onsdag framöver har Fudge och Jag, infört P.O.F (uttalas poff c:) vilket står för Plugg och Filmkvällsdagen! :D

Blev lite småkär i denna bilden *-*

Detta betyder att varje onsdag åker jag och Linn antingen hem till mig eller henne och gemensamt gör alla våra läxor och pluggar inför prov. Vi stänger av alla sociala medier och fokuserar på skolan, i ungefär 2 timmar. Sedan äter vi och gosar ner oss i sängen med filtar och kuddar, popcorn och godis och ser på en film. Vi har blivit lite filmgalna och gjort en lååång lista på filmer vi vill se c: 

Detta kommer alltså ske varje onsdag, vilket betyder att varje Onsdag har bloggen ledigt. Pga POF :3 I vissa fall kan undantag ske, exempelvis om ngn av oss är magsjuk eller upptagen/bortrest. 

Iallfall. Imorgon tror jag vi ska se på Thor, vi såg The Avengers förra gången och Linn har blivit kär i Loki <.<
Suck xD

Ha det så gött! 
alltså, bloggen = ledig på Onsdagar.






2 kommentarer:

  1. Hmmm.. Påminner mig om något... Hmm..
    OKD, justdet ;)
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. :P
      Men nu är det så att Vi, dem lite smartare matvarorna i kylen, gör ngn form av nytta genom att vi *gasp* lär oss saker!! :o innan vi frossar loss på popcorn och blir lagom små feta 83
      //Osten

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: