söndag 16 februari 2014

Trailern är ute!!



Om ni inte fattar det på rubriken så, sätt på Tuben nu!! 8D Trailern är uppladdad, för er lata som inte orkar gå in på Youtube, sen in på min kanal osv... så länkar jag den, Här är den :D 

~~~

Se videon först, läs 'beskrivningen' och kom sedan tillbaka till mig, här på bloggen :3

Så professionellt som möjligt var det ja... xD

Så jaaaaa, Jenny bestämmer sig för att köra osäkert kort, komma med något helt nytt och oväntat ^-^  

En SSO serie som utspelar sig på medeltiden - beat that >:3 

Jag har jobbat hårt/jobbar fortfarande hårt på manuset och idén, så snälla, jag ber er, kom inte nu och kopierar idén helt (inte för att ni vet exakt vad som ska hända, men att ni tar upplägget) och ta åt er äran för Mitt jobb. Jag har kollat runt som en galning på YouTube och kollat så att Jag inte gör en liknande serie som redan finns, men jag har inte hittat någon sådan - än. 

~~~

Nog om det :3


Första episoden kommer släppas så snart som möjligt, jag ska skriva klart manuset och fixa lite detaljer. Jag har allt i huvudet, men inte på papper än :P Jag har flera vänner som har lovat att ställa upp, det kommer bli askul att börja filma!! :D 


Egentligen var det tänkt att denna bilden ovan (made by Kladdkakan) skulle varit en "slogan" för serien... Men Vegas sa: "Nemen-varför-låta-Jenny-få-som-hon-vill-låt-oss-förstöra-hela-bilden-och-göra-den-pixlig-och-suddig" så Kladdkakans jobb blev i onödan :c Men tänkte åtminstone visa den här på bloggen och varje gång ett nytt avsnitt är ute :3

Kraaaam <3



  


1 kommentar:

Vad tänker du på sötis?? c: